onsdag 25 augusti 2010

Filip är bortrest

Den här veckan är Filip i Tokyo. Moa och jag följde med och vinkade av honom på Svågetorp i söndags. På kvällen blev Moa passad av sin mormor och morfar så att jag kunde åka in till Malmöfestivalen och se Lars Winnerbäck. Jag missade ju konserten tidigare i sommar då jag blev sjuk. Jag lyckade gå på konserten innan jag blev sjuk den här gången, i måndags blev jag förkyld men Moa har klarat sig som tur är. Vilket betydde att vi missade första babysim tillfället.


Moa passade också på att bli 10 månader i måndags. Nu för tiden envisas hon med att äta själv så det blir lite kladdigt. Hon har även börjat sova i sin egen säng och sover oftast från 8-tiden på kvällen till 7 på morgonen. Hon brukar vakna mitt i natten och får flytta över till vår säng.
Hon vill inte riktigt gå ännu det är mycket tryggare att hålla någon i handen.

Inga kommentarer: