fredag 9 maj 2008

Solig fredag

[Bea]
Idag var det fint väder så jag gick till gymmet. Har ni provat att göra sit-ups på en boll, det är ju jätte bra man får till och med träningsvärk dagen efter. På mitt gym kan man titta på tv samtidigt som man går på sin stepmaskin. Det finns en tv-skärm i varje maskin så man kopplar bara in sina hörlurar och börjar träna. Hur bra som helst tiden går mycket fortare.

Nu i eftermiddag har jag slappat vid poolen. Det var lite varmt så jag låg mest i skuggan.

Ikväll har vi bokat bord på ett Steakhouse som ligger bredvid mitt gym. Vi har faktiskt inte ätit en riktig steak sen vi kom hit. Vi tänkte gå upp till restaurangen så att båda kan ta ett glas vin. Vi är ju svenskar så vi kör ju inte bil när vi har druckit alkohol. Amerikanarna däremot har ju inga problem med att dricka några öl och sen köra bil.

Inga kommentarer: