torsdag 13 november 2008

Onsdag

[Bea]

Idag var det scrapbookingträff hemma hos mig. Jag var tvungen att gå upp tidigt så att jag hann dammsuga lägenheten och laga lunch. Jag gjorde broccolipaj och till efterrätt blev det äppelpaj med glass. Jag har inte kommit igång med scrapbooking ännu så jag gjorde lite julkort.



Filip tränar de flesta kvällar efter jobbet, men på onsdag kvällar har Filip och jag bestämt att vi ska hitta på något tillsammans. Oftast åker vi iväg till något shoppingmall så även den här onsdagen. Idag skulle vi titta på jeans till Filip. Detta var hans förslag. Jag vet inte vad som har hänt med honom, hemma i Sverige kan jag aldrig få med honom till någon affär. Det var Filip som skulle köpa jeans men jag lyckades också hitta ett par.

På onsdagar ser jag på Top Model om jag hinner annars ser jag det på nätet senare i veckan. Jag har även börjat följa Stylista, det är en reality show där priset är ett jobb på tidningen Elle.

2 kommentarer:

Karin sa...

Wow vilka fina julkort! :) Du har talang för det här med scrap booking!
Ni verkar ha fullt upp under veckorna. Kul! o jag är imponerad över att Filip föreslår att ni ska åka och shoppa. Det har aldrig Lasse gjort, så lite avis är jag allt ;o)

Anonym sa...

Tack! Jag har köpt lite nya scrabookingsaker här i USA så det är riktigt roligt att hålla på.
Stannar jag för längre i någon affär som Filip inte gillar så blir han trött, så jag har lärt mig att vi ska gå i affärer som han gillar. Jag tror inte att han kommer att följa med mig i Sverige, tyvärr.