fredag 14 november 2008

Torsdag

[Bea]

Idag var det dags för ett nytt pass med min personliga tränare. Idag var det svenskt höstväder dvs. regn så jag tog bilen upp till gymmet. Jag hade träningsvärk i ryggen och benen sedan träningen i tisdag. Hoppas jag har lite träningsvärk imorgon också, det känns alltid som om man har tagit i lite mer när man har träningsvärk.
Jag har också letat och bokat hotell i Boston. Filip och jag ska flyga dit nästa helg, fredag till måndag. Det blir vår sista weekendresa här i USA.
När jag åkte och hämtade Filip idag var jag tvungen att tanka bilen. Bensinpriset har gått ner rejält de senaste månaderna. I somras kostade bensinen nästa 4 dollar/gallon. Nu är priset nere i 2.20 dollar/gallon det är ca 4.70 kr/liter.

Ikväll har jag tittat på Ugly Betty och Grey’s Anatomy på TV.

Inga kommentarer: