måndag 28 april 2008

Båttur

[Bea]

Idag var vi ute på en båttur med Filips arbetskamrat Dennis och hans fru. De hade med sin hund Pinky, hon var jättesöt när hon hela tiden hoppade i sjön efter sin boll.
Filip provade på att åka vattenskidor och jag filmade, tyvärr lyckades han inte komma upp. Vi får ringa Tessan och få lite tips innan vi ger oss ut igen.

Det var riktigt härligt väder och vi badade båda två. Enligt Filip har jag inte badat för jag doppade inte håret, men jag tycker det räcker med att man doppar sig till hakan.

Igår var vi på Hertz och hämtade en ny bil. Det blev en Toyota Corolla S. S:et är tydligen väldigt viktigt. Vi är än så länge nöjda med den.

Efter att vi hade hämtat vår bil åkte vi till en ”Art and Craft Festival” i Cary. Där fanns många som sålde halsband så jag fick lite inspiration. Det var väldigt varmt så vi gav upp och åkte hem och la oss vid poolen. Poolen är inte uppvärmd men det blev ändå ett dopp. Jag hoppade i före Filip det har nog aldrig hänt innan. På kvällen gick vi på bio och såg Baby Mama.

Inga kommentarer: