fredag 11 april 2008

Födelsedag

[Bea]

Idag fyller jag år och Filip överraskade mig på morgonen med muffins och present. Jag trodde inte jag skulle få någon present för jag hade önskat mig en hotellweekend, så jag blev jätteglad för min handväska. I eftermiddag ska vi åka på en weekend trip till Asheville som tydligen ska vara en vacker stad med fin natur och hiking trails runt omkring, enligt Filips arbetskamrater.

Igår fick jag även post från Sverige. Jag har sagt till mamma att jag saknar riktiga disktrasor så hon skickade några till mig :)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Bea!

Massor av grattis på din födelsedag. Jag hoppas att du får en rolig dag med många trevliga överaskningar.

Kram Marie N

Anonym sa...

Jättemycket Grattis Bea - Tro inte att du skall komma undan utan att bjuda på tårta. Det får Du göra retroaktivt.

Nole

Anonym sa...

Hej och jätte grattis Bea
Jag kan fixa Sydsvenskan som PDF till dig om du vill.
Din Svärfar, som testade 12 sorters vodka igår och därför är lite sent på det idag

Vanja sa...

Hej Bea!

Grattis i efterskott! Verkar som du hade en bra födelsedagsweekend!!! :)

Har ni skaffat skype än? Och framför allt har ni fixat en webcamera till den?

kram
Vanja