måndag 14 juli 2008

Helgen

[Bea]

I lördags var jag ute med min fotoklass i Pullen Park i Raleigh och tog lite fotografier. Vi fick bland annat lära oss hur man tar macrofoton. Det var väldigt varmt så jag gav upp efter 1 ½ timme och åkte och köpte lunch till mig och Filip. Efter lunchen låg vi vid poolen en timme sen blev det för varmt så vi gick hem duschade, åt middag och åkte på bio. Vi såg Wanted med Morgan Freeman och Angelina Jolie.


Igår ville jag ta lite mer bilder. Filip och jag gick ner till bäcken för att ta lite fina bilder med stativ på vattnet i bäcken. Tyvärr har det inte regnat på ett tag så det var inte så mycket vatten som forsade istället var det fullt med mygg. Det blev några bilder men inga riktigt bra. Jag ska gå dit igen och ta på mig myggspray.

Inga kommentarer: