torsdag 17 juli 2008

Shoppat med Vanja

[Bea]

Den här veckan är vår kompis Vanja här och jobbar på Sony Ericsson.
I förrgår var Vanja och jag ute och shoppade medan Filip tränade. Jag hade bestämt att jag inte skulle köpa något men det blev ändå 2 par skor. Ett par Merrel vandringskorna som var på rea. Filip tyckte jag skulle köpa dem för han köpte ett par för några veckor sedan och var väldigt nöjd. Det andra paret vara bara så fina….

Igår var vi även ute och shoppade. Vi gick bland annat in en bröllopsklänningsaffär. Vanja ska ju gifta sig om 2 månader så hon skulle bara titta på skor fastän hon redan har köpt ett par. De hade även fina vanliga klänningar. Jag ska gå tillbaka och se om jag hittar något jag kan ha på mig på bröllopet.


På kvällen åt vi på en av våra favoritrestauranger P.F Chang. Jag och Vanja tog varsin efterrätt. Jag tog en liten och Vanja en stor efterrätt.

Inga kommentarer: