fredag 1 augusti 2008

Middag på turkisk restaurang

[Bea]

I onsdags var jag ute och åt med lite folk som jag hittat på internet. Det är en grupp för folk som bor i Raleigh området och består av alla sorts nationaliteter. Jag letade upp dem för att jag ville träffa lite folk att prata engelska med. Jag har träffat dem förr, vi har bland annat varit ute och gått runt Lake Shelly på kvällarna. I onsdags var vi på en turkisk restaurang med helt okej mat. Det brukar vara lite olika människor som dyker upp så man får berätta vad man gör här i USA. När jag berättade att jag var gift och att Filip och jag har varit tillsammans i 6 år, så undrade någon hur gammal jag var. Jag sa 29 år och alla trodde att jag var yngre. Någon trodde att jag var 22 år, så jag tog det som en komplimang :)

Inga kommentarer: