onsdag 27 augusti 2008

Poolparty

[Bea]

Igår var det poolparty på vårt område. Det bjöds på barbeque och glass. Tyvärr valde de helt fel dag, det regnade hela dagen så de fick flytta in partyt. Den här veckan har det regnat hela tiden jag tror inte att det har regnat en hel dag sedan i maj. När det regnar här brukar det komma en åskskur på kvällen som varar ca en timme. Det är tydligen orkanen Fay som härjat i Florida som nått North Carolina som regn, det har även varit några tornador varningar på TV:n. Man blir ju helt deprimerad av allt regn, nu vet jag varför jag trivs så bra här i North Carolina vädret här är ju nästan alltid toppen.
Vi var på partyt tidigt för att äta innan maten tog slut, men de började inte servera glassen förrän senare. Jag ville gärna stanna kvar men Filip övertalade mig att det var bättre att träna, så det blev 1 ½ timme i gymmet istället.

Inga kommentarer: