torsdag 2 oktober 2008

Personlig tränare

[Bea]

På mitt gym kunde man den här månaden få 2 gratis pass med en personlig tränare. Det var jag så klart tvungen att utnyttja. Den här gången fick jag en tjej som heter Yvonne. Jag tänkte att det kunde ju inte var lika jobbigt den här gången som första gången i april. Jag har ju faktiskt tränat några månader nu. Det var jobbigt och det började svartna för ögonen efter halva tiden, jag glömmer alltid att andas rätt, så jag fick ta det lite lugnt mellan övningarna. Dagen efter hade jag faktiskt ingen direkt träningsvärk så det verkar som jag har lyckats bygga muskler men ingen kondition sedan i våras.
Idag var det då dags för mitt andra pass. Jag var tvungen att gå upp tidigt idag för passet började kl 8 och Filip hade bilen idag så jag gick upp till gymmet. Det tar ca 20 minuter att gå och idag var första dagen jag var tvungen att ha jacka på mig, det verkar som om det börjar bli höst här också. Det här passet gick mycket bättre jag kom ihåg att ta det lite lugnare. Jag har bestämt mig för att träna med Yvonne 2 gånger i veckan. Det är mycket roligare att träna när någon kommer på övningarna och hejar på en hela tiden.

Inga kommentarer: